Klantportaal

Hiermee vergroten we de zelfredzaamheid van consumenten en zijn ze in control bij steeds efficiëntere digitale processen.

Portaal en App in eigen huisstijl

Een omgeving in uw eigen huisstijl. U voorziet uw relatie van een gebruikersnaam en een wachtwoord en ze kunnen meteen inloggen. De DossierData app kunt u downloaden in de store van Apple en Google, de huisstijl veranderd meteen na de eerst inlog.

download  download

Documenten uploaden

Uit onderzoek is gebleken dat kantoren tot wel 40% van hun tijd kwijt zijn aan het opvragen en verwerken van data. Hiermee kan uw relatie rechtstreeks zijn documenten uploaden in het dossier.
U kunt als adviseur gewenste documenten uitvragen en standaard kantoordocumenten beschikbaar stellen.

AVG Wetgeving

U moet als adviseur kunnen laten zien wat u van de klant heeft opgeslagen. U bent met een eigen klantportaal volledig AVG ready.

Verzekeringen & schades

Een overzicht van alle lopende verzekeringen. Met een ADN koppeling staan hier ook automatisch de laatste prolongaties en documenten van de verzekeraar vermeld.

Hypotheken

Een weergave van de huidige hypotheek incl. de resterende hoofdsom en eventueel een weergave van extra aflossingen. Ook een geschatte marktwaarde wordt getoond en wat de stand van de hypotheek op AOW datum.

Pensioen

Een overzicht van alle pensioenen. Hierbij moet je denken aan het bruto jaarlijkse AOW bedrag, de verwachte AOW datum en het opgebouwde pensioen. Door een brondata koppeling met MijnPensioenoverzicht.nl kunnen we hier een actueel overzicht tonen.

Kredieten en overige verplichtingen

Een overzicht van de lopende kredieten en overige verplichtingen. Hierbij kun je denken aan alle soorten kredieten, persoonlijke leningen maar ook de allementatieregeling.

Brondata starten in het klantportaal Q3 2021

Uw relatie kan in luttele minuten zijn gegevens en documenten ophalen bij verschillende bronnen. Hiermee vergroten we de zelfredzaamheid van consumenten en zijn ze in control bij steeds efficiëntere digitale processen.

Het nazorgportaal Q4 2021

Vanuit de zorgplicht is elke adviseur verplicht nazorg te verlenen. Aan welke eisen deze nazorg moet voldoen is echter niet expliciet omschreven: er wordt vooral gekeken naar de redelijke verwachting die de consument mag hebben van jou als adviseur.

We maken het je als adviseur gemakkelijk
Wij controleren periodiek of de hypotheek en/of verzekering nog steeds perfect past bij de persoonlijke situatie en doelen van jouw relatie. Wij brengen deze signalen automatisch naar het nazorgportaal. Hierop logt jouw relatie in en krijgt daar een goed inzicht van de huidige situatie. Desgewenst kan er meteen een afspraak worden ingepland.

Het nazorgportaal:
  • Kan ik hier blijven wonen?
  • Kan ik mijn hypotheek oversluiten?
  • Kan ik besparen op mijn ORV?
  • Heb ik recht op rentekorting?
  • Jaarlijst document in uw huisstijl met de resultaten.

  • Voorbeeldsignalen:
  • Bezoekdatum langer dan drie jaar geleden
  • Rentevastperiode eindigt binnen vijf maanden
  • Actualiseren gegevens d.m.v. brondata

  • Tarief per klantdossier: € 0,50 p/m ex. btw

    Wil u meer weten over wat u maandelijks kunt rekenen voor het nazorgabonnement? Plan meteen een afspraak in.