DossierData

De betekenis van Findesk CRM / DossierData.

Wat kan het pakket voor u betekenen?

U heeft altijd en overal toegang in uw eigen omgeving (zonder installatie)

U standaardiseert bedrijfsprocessen; per medewerker of per afdeling

U houdt zicht op uw klantenbestand zodat u weet wat er speelt

Kernmodules

  • CRM (Relatiebeheer)
  • Bankzaken
  • Polissen
  • Schades
  • Hypotheken
  • Financieringen (in ontwikkeling)
  • KlantenApp whitelabel (in ontwikkeling)

Kernfuncties

  • E-Mail die aan de relatie gekoppeld is
  • Teksttemplates die bijvoorbeeld met NAWT aangevuld zijn
  • Taken die per medewerker of afdeling geordend zijn
  • Scans die rechtstreeks in het pakketplaatsen
  • Documenten en signaleringen die beheerd kunnen worden
  • Rapportages die bepaalde selecties in beeld brengen
  • Agenda per medewerker

Huidige integraties

  • Findesk (Adviessoftware & adviestrajecten)
  • Hypotheekbond (Signalen rondom hypotheken)
  • ADN (ABZ koppeling, prolongeren verzekeringen)
  • HDN (Hypotheken communicatiestandaard)
  • Rolls (Vergelijking auto polissen)
  • RDW (Verrijken van autogegevens)
  • Gmail (Volledige integratie e-mail en agenda)
  • VoIP (Op je scherm zien wie belt, click2dial)
  • MailChimp (Nieuwsbrieven versturen)
  • Chatten via WhatsApp (in ontwikkeling)

Docs

Zorgplicht

De zorgplicht verplicht adviseurs om voldoende informatie van de klant in te winnen om hem of haar passend te kunnen adviseren. Met DossierData is het mogelijk om deze eisen inzichtelijk, marktgericht en doelgericht te bereiken.

  • Signalen (Bijv. de Hypotheekrente kan lager)
  • KlantenApp (Klant kan zijn dossier inzien)
  • Nieuwsbrieven (Op de hoogte van het laatste nieuws)
  • Geautomatiseerd mailcontact
  • Automatische actualisering data
  • Onafhankelijke productvergelijking

Wat maakt Findesk CRM/ Dossierdata zo waardevol en uniek?

Findesk CRM/ Dossierdata is middleware. Middleware als een verbindstuk tussen verschillende leveranciers en informatiesystemen die in één gebruiksvriendelijk systeem ondergebracht zijn.

Findesk CRM / Dossierdata opereert volledig web-based en hebben ons systeem 'API driven' opgezet. Aarzel niet contact op te nemen met de initiatiefnemers als u een API bij voorkeur aan een derde partij gekoppeld ziet worden. Andere in het oog springende voordelen van Findesk CRM/ Dossierdata zijn:

  • Updates aan DossierData automatisch doorgevoerd
  • Veilig inloggen door middel van tweestapsverificatie
  • Uw data worden permanent veilig en gecodeerd op Nederlandse servers opgeslagen
  • Nieuwe medewerkers in een handomdraai toe te voegen

Migratie naar Findesk CRM/ Dossierdata

U raakt overtuigd van de voordelen en de mogelijkheden Findesk CRM/ Dossierdata als u uw eigen data daarin terugvindt; pas dan weet u het systeem op zijn juiste waarde te schatten. De ontwerpers en initiatiefnemers nemen uw begrijpelijke zorgen weg als de gegevens uit uw huidige pakket naar Findesk CRM / Dossierdata gemigreerd moeten worden. Natuurlijk, conversie is altijd maatwerk. Zij hebben echter importprogramma’s ontwikkeld die de migratie naar Findesk CRM/ Dossierdata vlekkeloos zal doen laten verlopen.